مهم نیست در کجای جهان هستیم، پنج ارزش وجود دارد که فرهنگ سازمان ما را تعریف می کند. این ارزش‌ها ثابت می‌مانند حتی زمانی که ما سبد محصولات خود را تکامل می‌دهیم و ردپای جغرافیایی خود را برای خدمات بهتر به مشتریان گسترش می‌دهیم. آنها همچنین الهام بخش تصمیمات روزانه و همچنین اهداف و برنامه های آینده ما هستند.

مردم را در اولویت قرار دهید

نیروی کار جهانی ما کلید موفقیت ما است. به این ترتیب، ما یک فرهنگ ایمنی کلی ایجاد کرده‌ایم که چارچوبی را برای تمام ابتکارات بهداشتی و ایمنی در سراسر شرکت فراهم می‌کند و کارکنان را قادر می‌سازد تا نقشی فعال در ایمنی خود و همتایان خود داشته باشند.

ما همچنین با انواع برنامه های سلامت جسمی، روانی و اجتماعی از رفاه کارمندان و خانواده های آنها در خارج از دیوار تأسیسات خود حمایت می کنیم. به عنوان بخشی از این تمرکز، ما اولویت را بر توسعه کارکنان قرار می دهیم و ترکیبی از فرصت های یادگیری از جمله تجربه کاری، مربیگری، آموزش و آموزش را ارائه می دهیم.

اخلاقی و مسئولانه حکومت کنید

ما بر اساس روح و متن قانون عمل می کنیم و از استانداردهای اخلاقی بالا در هر کجا که تجارت می کنیم، حمایت می کنیم. ما اصول حاکمیتی، خط‌مشی‌ها و رویه‌های خود را به منظور برآورده کردن یا فراتر رفتن از الزامات قانونی فعلی و بهترین شیوه‌های تجاری حفظ کرده و مرتباً بررسی می‌کنیم.

ما همچنین با انواع برنامه های سلامت جسمی، روانی و اجتماعی از رفاه کارمندان و خانواده های آنها در خارج از دیوار تأسیسات خود حمایت می کنیم. به عنوان بخشی از این تمرکز، ما اولویت را بر توسعه کارکنان قرار می دهیم و ترکیبی از فرصت های یادگیری از جمله تجربه کاری، مربیگری، آموزش و آموزش را ارائه می دهیم.

به طور پایدار عمل کنید

شیوه‌های پایدار در کل زنجیره ارزش ما نفوذ می‌کند، از جمله نحوه عملکرد ما از تأسیسات و تولید محصولات، نحوه حمایت از کارکنان و جوامع و تعامل ما با تأمین‌کنندگان. ما به پیشرفت مداوم خود در کاهش استفاده از مواد و منابع و کاهش مصرف انرژی افتخار می کنیم، حتی با افزایش ردپای تولید و افزایش حجم تولید. در سال 2020، ما متعهد شدیم که پیشرفت پایداری خود را با راه‌اندازی طرح Twentyby30 تسریع کنیم، که 20 هدف زیست‌محیطی، اجتماعی و حکومت‌داری (ESG) قابل اندازه‌گیری را مشخص می‌کند که باید تا سال 2030 یا قبل از آن تکمیل شوند.

تعهد به کیفیت

رضایت مشتری یکی از اولویت های ماست. محصولات ما نقش مهمی در حفاظت از محصولات مشتری و تصویر برند آنها ایفا می کنند و به تاثیرگذاری بر مصرف کنندگان در محل فروش کمک می کنند. به همین دلیل است که ما یک رویکرد تولید یکپارچه و جهانی طراحی کرده ایم که با بهبود مستمر عملکرد و مقرون به صرفه بودن همه محصولات و فرآیندهای خود، کیفیت بالا را تضمین می کند.

ما همچنین با انواع برنامه های سلامت جسمی، روانی و اجتماعی از رفاه کارمندان و خانواده های آنها در خارج از دیوار تأسیسات خود حمایت می کنیم. به عنوان بخشی از این تمرکز، ما اولویت را بر توسعه کارکنان قرار می دهیم و ترکیبی از فرصت های یادگیری از جمله تجربه کاری، مربیگری، آموزش و آموزش را ارائه می دهیم.

هر روز نوآوری کنید

حفظ موقعیت ما به عنوان یک تامین کننده برتر جهانی مستلزم نوآوری مداوم، عزم و درک عمیق از نیازهای مشتری و بازار است. ما همچنان از بنیانگذار خود، ویلیام پینتر، الهام گرفته ایم، کسی که صنعت نوشیدنی را با اختراع چوب پنبه تاج (که اکنون به عنوان درب بطری شناخته می شود) متحول کرد و با تمایل به کمک به مشتریان در ایجاد تأثیر معنادار با برندهای خود از طریق بسته بندی، هدایت شد. امروزه، فن‌آوری‌های بسته‌بندی فلزی ما جذابیت قفسه‌ها را افزایش می‌دهند، راحتی را افزایش می‌دهند و مشارکت مصرف‌کننده را تشویق می‌کنند – همه اینها در عین افزایش کارایی تولید و سازگاری با محیط‌زیست. بخش بسته بندی حمل و نقل ما همچنین بر نوآوری، توسعه راه حل هایی برای کاهش و استفاده مجدد از مواد بسته بندی به عنوان بخشی از یک استراتژی بلند مدت برای بهینه سازی کارایی و افزایش پایداری زنجیره تامین متمرکز است.